Novinky

Podávání přihlášek na studijní programy CERGE-EI spuštěno

1. prosince 2025

CERGE-EI zve talentované studenty, aby se přihlásili do studijních programů, které nabízejí náročnou akademickou přípravu, široké možnosti výzkumu a pestrobarevné kariérní vyhlídky.

Doktorský program Ekonomie a ekonometrie formuje prostřednictvím náročného studia výjimečné vědce. Program je plně financovaný a obsahuje náročné kurzy i vlasttní výzkum student. Studium zahrnuje výzkumné pobyty na prestižních univerzitách a institucích po celém světě. Absolventi nacházejí uplatnění jak v akademické sféře, tak v mezinárodních organizacích, v centrálních bankách, veřejné správě i v soukromém sektoru – od technologií až po poradenství.

Magisterský program Ekonomický výzkum je dvouletý, prezenční program s předměty zaměřenými na fungování ekonomiky, veřejnou správu, data science, programování a prezentační dovednosti. Součástí programu jsou stáže a pracovní příležitosti. Program je také ideální přípravou na doktorské studium. Tento program s malým počtem studentů nabízí individuální podporu studentům, možnosti finanční pomoci a vynikající kariérní vyhlídky ve státní správě, nevládních organizacích a poradenství.

Na bakalářském programu Economics of Markets and Organizations se podílejí společně CERGE-EI a Fakulta podnikohospodářská VŠE (FPH VŠE). Tento tříletý interdisciplinární program kombinuje ekonomickou teorii s praktickými aspekty trhů a různých odvětví. Reaguje na současné výzvy, jako jsou rostoucí koncentrace na trzích, technologická transformace a proměny globální ekonomiky. Program vybaví absolventy analytickými nástroji a strategickým myšlením potřebným k řešení složitých ekonomických problémů a navrhování efektivních řešení pro veřejný i soukromý sektor.

CERGE-EI si letos připomíná 35 let fungování. Má silnou mezinárodní akademickou komunitu s absolventy působícími ve více než 40 zemích po celém světě. S výhledem do budoucna si instituce rozšiřuje své vzdělávací portfolio, posiluje celosvětové vazby výzkumníků a pokračuje ve formování nové generace ekonomů.

676